21 Haziran 2015 Pazar

İKİLİ OPSİYONLARDAN PARA KAZANMAK MÜMKÜN MÜ?

İkili opsiyonlardan para kazanmak , forex ile para kazanmaktan biraz daha farklıdır.İkili opsiyonlarda turbo denen bir seçenek vardır.Bu seçenekte siz iki çiftin bu çoğunlukla döviz çifti oluyor O anki kurdan aşağıya mı yoksa yukarıya mı gideceğine karar verirsiniz.
Ya alım ya satıma basarsınız.Her şey kolay gözükse de yani %50 şansım var deseniz de iş öyle değildir.Sürekli takas koyduğunuzda tahmin yapmak zorlaşır ve kayıplar artabilir.Tabi ki bu riski azaltmak için birtakım formüller ve öneriler vardır.Yaklaşık 1 yıldır belki de daha fazla bu formüller üzerine kafa yoruyorum.Ve bulduğum bir kaç formül var.Bununla ilgili videolar çekiyorum.Ve abonelerime ücretsiz bir şekilde danışmanlık yapıyorum ki sayısı şu an oldukça fazla.Bununla ilgili e-kitap da hazırladım.Ve onu da şimdilik ücretsiz bir şekilde sunuyorum.İstiyorum ki herkes daha fazla kazansın.

Siz de email abonem olmak ve bu ücretsiz hizmetlerden yararlanmak için alttaki linkteki bilgileri doldurup abone olabilirsiniz.

Buradan abone olabilirsiniz

Peki işe yarıyor mu derseniz bir arkadaşımızın gönderdiği mesajı paylaşabilirim sizinle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.