21 Haziran 2015 Pazar

BORSA ANALİZ TEKNİĞİ 2015

Borsadan para kazanmak hep rahmetli babamın hayaliydi ama bilgisi yeterli değildi.Bankacıların dediğine göre hiç anlamadığı halde lot lot hisseler aldı ve kaybetti.Ne kadar üzüldüğünü bugün gibi hatırlıyorum.Borsanın hele şakaya gelir bir tarafı yoktu ve o bunu bilmiyordu maalesef.Eski toprak işte.Hulusi Kentmen ,Erol Taş Sadri alışık karışımı bir şey hayal edin siz.Babalar günü kutlu ve yattığı yer nur olsun inşallah.

Arkadaşım şimdi gelelim asıl mevzuya Borsada hisse seçmek madem bu kadar önemliyse,bir yardım almak gerekir,yoksa bodozlama çakılabiliriz diye düşünüyorum.İnternette gezinirken böyle bir tekniğin para ile satıldığını gördüm.Ve inceledim.Gerçi girdiğim sitenin ara yüzü kalite anlamında pek doyurucu olmasa da inatla ne anlatıldığını okudum.

Arkadaş bazı araçlar yardımıyla kaybettirmeyecek doğru hisseyi bulmayı öğrettiğini vaad ediyordu.Bakın bu sisteme sahip olduğunuzda kazanacaklarınız aynen şöyle yazılmış.Aynen alıntılıyorum.
Borsada sizin için hazırladığımız bu sistem size disiplin sağlayarak tutarlı işlemler yapmanızı sağlayacaktır.
1) Günlük olaylardan etkilenmezsiniz ve işlemler disiplin halinde devam eder.
2) Uzun süre bekleyerek zarar etmenize müsaade etmez zamanında alış ve satış yaparsınız.
3) Endeks analizi yaparak piyasanın yönünü önceden tahmin ederek hareket edersiniz.
4) Bütün senetleri kontrol ederek alım satım kararınızı kolayca verebilirsiniz.
5) Zamanında stop koyup zamanında satış yaparak kar ve zarar kararlarınızı verebilirsiniz.
6) Alım satım İşlemleri bilgisayarla yapıldığı için hata payı olmaz. Her defasında aynı tutarlılık sağlanır.
7) Bu sistem ile sadece hisse senedi alım satımı değil,endeks analizi,forex analizi ve döviz İşlemleri analizi yapabilirsiniz. 

Ürün Yorumları da şimdilik iki tane buldum

erkan ocak(12.05.2015)

Sistem hiç bilmeyen birine destek ve bilgi sağlıyor,bilgi sahibi olanlara ise para kazandıran şablon yardımı ile kolaylık sağlıyor.Çok teşekkürler


Ahmet acar(16.06.2015)

Borsa sistemi analiz tekniği ile hisse analizi yaparak nokta al-sat seviyelerinde işlem yapmayı öğrenerek para kazanmaya başladım.Teşekkürler.


Evet aynen böyle yazıyor ve fiyatı da sanırım 150 tl.Şimdi kullanmadığım için ben bilemem.Ancak içim bu ürünü yazmam gerektiğini söyledi.Ben de sizinle paylaştım.O şöyle iyi böyle iyi kandırmacasına girmenin bir alemi yok.
Gerçekçi olmak lazım.Borsayla ilgili yazılmış o kadar az ürün var ki...Çıkmış bir ürüne bir şans da ben vereyim dedim.
  • Girin bir bakın aklınıza yatıyorsa ne ala! Yatmıyorsa ne ala! 
  • Borsayla uğraşanlar zaten az çok anlayacaklardır ne olduğunu.
  • Ve ürün ederini bulacaktır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.