15 Temmuz 2015 Çarşamba

ALMAN FOREX ROBOTUNU KULLANAN VAR MI?

        Forexle yakından ilgilendiğimi biliyorsunuz belki,yatırım da yapıyorum.Robotlar da her zaman ilgimi çekmiştir.Alman Forex Robotu'nu çok uzun zaman takip ettim.Ne yalan söyleyeyim ben almadım.Ama yazısını epey yazdım.Çünkü çok fazla ilgimi çekmişti ve çok kişinin de ilgisini çekti biliyorum.
Ve biliyorum ki Alman Forex Robotu'nu kullanan var mı diye Google'da arıyorsun ,bloğuma son gelen yorum beni yine bu yazıyı yazmaya itti.Bakın önce onu paylaşayım.15 Temmuz tarihli yeni bir yorum.
Lütfen tıklayıp resmi büyütün.Meryem isimli bir kullanıcı yazmış.Bu yorumun aslına ve diğer yorumlara şuradaki yazımın altından inceleyebilirsiniz.
Demek ki alanlar memnun ,en azından bir kısmı.Piyasada pek çok robot var ancak bunların en iyilerinden biri olduğunu düşündürüyor bu yazı ve bunun gibi yazılar.
Belli ki bir robot arıyorsun,ancak kendin kullanmadan verimini tam anlayamazsın.Bu gibi yazılar sadece sana destek olacaktır.
Forexte en önemli şeylerden bir tanesi de trend yönünü doğru tahmin edebilmek varlığı nereden alıp nerede satacağını doğru kararlaştırmaktır.İşte bu robot sana bunu vaad ediyor.Ve bunu otomatik bir şekilde yapıyor.Ürünün sahibi Anna Hanım ürününe çok güveniyor ve satışlarından da fazlasıyla memnun.
Benimki gibi nacizane bir bloğun nacizane bir yazısına denk geldiysen belli arıyorsun ve bu robotun gerçektem işe yarayıp yaramadığını araştırıyorsun.Bana gelen maillerin ve yorumların çok büyük bir çoğunluğu bu yazılımdan memnun olunduğu yönünde.Ama bunu tam olarak ben de bilemem.Çünkü kullanmadım.
Forexte otomatik el değmeden işlem yapma kabiliyeti olan ve teknik desteği iyi ve devamlı olan bir forex robotu arıyorsanız belkş de gidip satın almalısınız.
Ancak bu konuda siz en doğruyu bileceksiniz,genelde internet piyasasında bir şeyden kazanç sağlayan veya memnun olan insanlar pek bir şey yazmazlar.Veya onu afişe etmek için sağa sola koşturmazlar.
Memnun olmayan,karalamaya çalışan insanlar her yere yazı yazıp ürüne zarar vermek isterler.Bu böyledir.
Bu ürün hakkında yazılan olumsuz yazı ve yorumlar yok gibi.Ben hiçbir yerde rastlamadım.Siz de araştırın lütfen.Bu konu ve robotla ilgili şuradaki bloğu da bir araştırabilirsiniz.

Veya Ürünün orijinal sayfasına bir göz atmak isteyebilirsiniz.Alman Forex Robotu Sitesi

Her şey gönlünüzce olsun...

2 yorum :

  1. Merhaba, Ben uzun bir süre bu robot yazılımı araştırdım. Henüz gerçekçi olarak kullanan kimseyi göremedim. Bütün yorumlar ve siteler hep aynı yere çıkıyor. Ben inandırıcı bir bilgi hala göremedim. Birkaç video ve hesap ekstreleri bir şey ispatlamaz. Ekstreyi bende kırparak size gösterebilirim başarılıyım diye. Bazı başarılı işlemin videolarını da izletebilirim. Kullanan bir kişiyi referans olarak göstermelerini istedim iletişime geçebilmek için fakat bazı bahanelerle kabul etmediler. Varsa gerçekten kullanan, görüşmek isterim. Biraz ikna olursam bende alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada iletişim bilgimi vermeyi unutmuşum. arif_alkin@mynet.com kesinlikle bu robotu kullanan var ise görüşmek isterim.

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.