1 Nisan 2015 Çarşamba

YOUTUBE'DAN PARA KAZANMAK 2015

Bugün size farklı bir yazı yazmak istiyorum hep tek düze yazı okumanızı istemem.Öncelikle Youtube'dan para kazanan hatta ciddi para kazanan insanların var olduğunu biliyorum arkadaşlar bana güveniyorsanız buna da inanın yani boş bir iş değil.Youtube'a sadece video yükleyerek ve Youtube kanalınızı Google adsense'ye bağlayarak ciddi paralar kazanılıyor.Hatta yurt dışında yaşayan bir arkadaşın -şimdi ismini vermek istemiyorum-500 den fazla youtube kanalı olduğunu ve ayda 10.000 dolara yakın para kazandığını bu kanalları yönetmek için eleman çalıştırdığını da biliyorum.
Eee madem biliyorsun sen neden ilgilenmiyorsun diye soruyorsun belki...Haklısın ama benim branşım farklı ben forexle uğraşıyorum ve memnunum.Bir ara Youtube işine girdim ve ince ayrıntılı iş olduğu için çabuk sıkıldım ve bıraktım.

İnternette herkesin bir ana branşı olur,altta kitabını paylaşacağım ürünün işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum şu an.Çünkü piyasaya yeni çıktı.Özellikle Youtube üzerinden para kazanmak isteyen arkadaşlarımızın ilgilenebileceklerini düşündüm bir göz atmanızda fayda gördüğüm için paylaşıyorum.
Bu kitap ayda en az 1000 dolar para kazanmayı garanti ettiğini vaad ediyor,bilemiyorum.Gerçekten işleri hızlandıracak yöntemleri biliyorsa fazlasını da kazandırabilir.Denemediğim ürünü veya emin olmadığım bir ürün hakkında sivri açıklamalar yapmam .


Kitabın değerini siz vereceksiniz.Burdan ayrıntılara ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.