4 Mart 2015 Çarşamba

EN İYİ FOREX YATIRIM ARAÇLARI 2015

Bu yazıda forexten para kazanmanın yollarını ve bunu nerelerde yapacağımız hakkında fikir sahibi olmaya çalışacağınız.Belki biliyorsunuz benim forexte ilgi alanım ikili opsiyonlar epeyce müddet bu yöntemlerle uğraştım ,ikili opsiyonlar değişik paritelerin birbirine karşı sizin vurduğunuz o anki kurdan daha mı düşük yoksa daha mı yükseğe gideceğini tahmin etmekten ibaret bir yatırım stilidir.
Resimdeki gibi örneğin,al mı yapacağız yoksa sat mı yapacağız.İlk başta şansınız zaten %50 dir.Ancak birtakım yöntemlerle bu yüzdeyi daha yükseğe çıkarabiliyoruz.Bir yöntem icat ettim bununla ilgili defalarca sınadım ve kazanmanın yolunu buldum,umarım size de mantıklı gelecektir.

                    E-kitabımı burdan ÜCRETSİZ indirebilirsiniz.
Her ayrıntıyı bu e-kitapta yazdım,normalde 80 dolar satış fiyatı olan e-kitabıma ücretsiz sahip ol.
Bu yöntemi o kadar çok denedim ki anlatamam çok fazla video çektim hemen hepsi gerçek yatırım görüntüsüdür.Yenilerini sürekli eklemekteyim.Dolayısıyla kanalıma abone olmanızı tavsiye ederim.
Tek video görmendense birçok video izlemen daha iyi olacaktır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.