10 Şubat 2015 Salı

ALMAN FOREX ROBOTU ŞİKAYET VAR



Yukardaki şu iki anahtar kelimeyi Google arama motoruna yazın,bir tane şikayet yazısı çıkarsa bu robotu tanıtmaktan vazgeçeceğim,bu kadar iddialı söylüyorum.Aylardır ben takip ediyorum.Hiçbir şey bulamadım.Siz bulursanız ne ala!
Hayır,en ucuzu şu an 447 tl .Diğer ürünleri Alman Forex Sinyalleri 647 tl,hele en son çıkan Alman Forex Sistemi var ki 1147 tl. ve hepsinden peynir ekmek gibi satıldı ve satılıyor.Tek şikayet yazısı yok.Bu sizce de ilginç değil mi?
İnsanlar 50 liralık tarak alıyor,90 liralık kellik ilacı alıyor,beğenmediği zaman biliyorsunuz hemen internette karalama yazısı yazıp acısını hafifletmeye çalışıyor.İnternette bir sürü forum,şikayetvar sitesi tarzında siteler var.İlginç ki bu kadar çok satılan ve pahalı olan bu ürünler hakkında bir tane bile yok.Bir düşünün?!



  • Forex sinyallerini otomatik veren yazılımlar arıyorsanız
  • Otomatik para kazanmak istiyorsanız
  • Yazılımlarla para kazanmaya ilgiliyseniz
  • Otomatik para kelimesi sizi de cezbediyorsa (ki beni her daim cezbetmiştir)

Bu yazılımlara bir göz atmalısınız.Kaliteli ve işe yarayan ürünler olduğu izlenimini uyandıran bu yazılımlar kesinlikle ilgiyi hak ediyor.

Görüşmek üzere...
Özgür

3 yorum :

  1. Ben avukatım, işimiz gereği biraz şüphe ile yaklaşmıştım ilk başta ama 6 aydık kullanıyorum herhangi bir şikayetim yok. Anna Hanım ve ekibine teşekkür ederim güzel bir yazılım yapmışlar.

    YanıtlaSil
  2. Alman forex robotunu kullanan ve kazanan bir arkadaşın mail yada telefonunu verebilirmisiniz referans için.

    YanıtlaSil
  3. Referans olarak Alman forex robotunukullanan ve kazanan bir arkadaşın mail yada telefon adresini verebilirmisiniz.

    Cem olaroglu

    cem olaroglu@mynet.com

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.