1 Ocak 2015 Perşembe

İKİLİ OPSİYONLARA YATIRIM YAPMAK 2015

İkili opsiyonlarda 60 saniye yöntemine göre yatırım yapıyorum.Bu konuda çok araştırma yaptım.Test ettim ve bir formül geliştirdim bana 1 ay içinde 800 dolar para kazandıran bir yöntemden bahsediyorum bu konuda geliştirdiğim yöntemi şu sayfamda ücretsiz anlatıyorum lütfen orayı ziyaret ediniz.



Peki 60 saniye yöntemini hangi firmada gerçekleştiriyorum.Ben Binarybook firmasını kullanıyorum.5 dolarlık yatırımlara izin veriyor ve anlattığım yönteme tam uyuyor.Ayrıca ödemelerimi 3 gün içinde bankama rahatlıkla çekebiliyorum.En az 250 dolar yatırım kabul ediliyor veya 600 Türk lirası.Burdan  inceleyip hesap açabilirsiniz.



Farklı bir yatırım firması da Grandoption ancak oraya ben buraya hiç yatırım yapmadım.Ancak bir alternatif olarak paylaşabilirim.Sanırım 100 dolarlık hesap açılabiliyor ,ancak 60 saniyede yatrım alt limiti 24 dolar.Yani bizim sisteme pek uymuyor.Ancak yine de bir göz atmak ve demo hesap açmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 



Bir de opsiyon firmalarından 24 Option var,bu firmada 100 dolarlık yatırım kabul ediyor ancak burda da yine handikap 60 saniyelik en küçük yatırımın 24 dolarla açılması.Yüksek bulmazsanız yatırım yapabilirsiniz.Ama benim anlattığım sisteme uymuyor.Tıklayıp inceleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.