24 Eylül 2014 Çarşamba

PARAPOSTA BLOĞUM TEKRAR YAYINDA

Bloğum tekrar yayında yaklaşık 1 ay arılıktan sonra.Maalesef bir veya birkaç kendini bilmez Google'da beni rakip görenlerin üstün gayretleriyle beni spam blog olarak işaretletiyorlar ve ikinci kez bloğum spam blog olmadığı için Google tarafından açılıyor.
Şimdi burada o arkadaşa sesleniyorum,mutlaka okuyorsun.Hastam olmuşsun.Eline ne geçti ha!Beni Google'da 1.sayfadan çıkartarak eline ne geçti?
Rakipsiz mi kaldın,çok paralar mı kazandın onurdan yoksun insan!Bu sefer beni çok kızdırdın bilesin! Bir daha böyle bir işe kalkışırsan seni anandan doğduğuna pişman ederim.Rezil olursun.Seni nereye saklanırsan bulurum.Tepemin tası attı...
Her türlü merciiden seni bulurum!Ahlaksız ,emek düşmanı kişi!Ona göre.
Bak yine buradayım...Kudurdun mu!!! Yine 1.sayfaya çıkacağım.Eğer sen bu piyasada para kazanamıyorsan ve kendine inandıramıyorsan sırf bu kötü yüreğin yüzünedir,bilesin.
Ve bil ki Allah yapılan kötülüğü insanın ayağına dolandırır!!!
Daha bulaşma bana....

Arkadaşlarım sizden çokm özür dilerim,çok doldum.''Nette Para Kazanmak'' anahtar kelimesinde Google'da hep 1.sayfada bulunduğumdan.Bir iki geri zihniyetli sürekli benimle uğraşıyorlar.hELE BİR DE BU SİTE BİR BLOGGER Sitesiyse kudurtuyor.Kendilerinin her yıl yüzlerxe lira para verdiği cicili bicili siteler nal topluyor...Kudurmaları bundan.


Bu blog 10 yıldır var,bu blogla 10 yaşım geçti.İnsan kızmaz mı!!!

Bu pis düşünceli arkadaşlara karşı bloğumu desteklemenizi rica ederim.Destekleyin kiiyice kudursunlar....


Herkese saygılarımla...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.