24 Ağustos 2014 Pazar

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN ÜCRETSİZ PARA KAZANMA EĞİTİMİ KİTABI | BEDAVA İNDİR


İnternette para kazanma işine yeni başlayanlar için 10.yılımızın şerefine ücretsiz e kitaplar hediye etmek istiyorum.İlgiye ve isteğe göre bu ürünlerin sayısını artırabilirim.Şimdilik Affiliate satış ortaklığının temelini anlatan Yeni Başlayanlar İçin Ücretsiz Affiliate eğitimi kitabını vermeyi düşündüm.Ve yazılarımı görsellerle destekledim.Sıfırdan nette nasıl para kazanabileceğinizi adım adım anlatıyorum.Linki kaldırmadan hemen indirmenizi tavsiye ederim.


Yukarıda gördüğünüz Yeni Başlayanlar İçin İnternetten Kazanç Rehberi içinde var olanlar ve sizin için yazdıklarımın benzerleri birçok affiliate sitesinde değişik isimler altında 60 tl'den başlayıp 100 tl'ye kadar satılmaktadır.Şu an bu yazıyı okuyan herkese bu güzel ürünü bedava yollayacağım.Peki size vereceğim e-kitap içeriğinde neler var,kısaca paylaşayım.


Şimdi indir resmine tıklayın sonra çıkan sayfada  alttaki resimde gördüğünüz download butonuna tıklayın.Kitabımız PDF formatındadır.Hemen indirip okuyabilirsiniz.


                                                         Virüs taramasından geçirilmiştir.
  • Yeni başlayanlar için affiliate satış ortaklığı
  • Satış ortaklığı çalışma prensibi
  • Satış ortaklığı sitelerine kayıt
  • Adım adım resimli ve görsel anlatımlar
  • Ücretsiz blogsite kurulumu
  • Ücretsiz reklamlarla para kazanma tekniği
  • Satışları otomatiğe bağlamak

Eğer yazılarıma abone olursan sana ara sıra ücretsiz ürünler yollayabilirim.Şimdi alttaki mail adresi yazan yere mail adresinizi yazıp abone ol butonuna tıklayabilirsiniz.Mail kutunuza NETTE PARA KAZAN rumuzuyla gelen bağlantıya tıklayıp aboneliğinizi aktifleştirmeyi unutmayın lütfen.Soru,öneri ve istekleriniz için lütfen en üstteki İLETİŞİM bölümüne tıklayıp bana ulaşın.Teşekkür ederim.Verdiğim e-kitap umarım yararınıza olur.




Paraposta'da yayınlanacak yeni yazılar e-mail adresinize gelsin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.