1 Ağustos 2014 Cuma

AFFİLİATE ENGİNEER ADLI SİTEDEN İLK ÖDEMEMİ ALDIM


İnternette görmüşsünüzdür ,her yerde tanıtımı dönüyor.Firmalar Affiliate engineer sitesine ürünlerini tek ürün e ticaret sistemi mantığına göre  havuza bırakıyor.Belli bir tarihe kadar.Ve sisteme kayıt olan bizler yani satış ortakları bu ürünlerin linkini ve tanıtımını yaparak paralar kazanabiliyoruz.Bu ürünler çok çeşitli zayıflama ürünlerinden tutun da kask kamerasına cinsel ürünlerden hazır sitelere göre çok geniş bir yelpazededir.Bu arada Affiliate engineer adlı sisteme kayıt olmak ücretsizdir.
Ve nihayet işe başlamama 15 gün olmasına rağmen Affiliate engineer adlı siteden ilk ödemem paypal hesabıma yattı.Altta bu resmi paylaşıyorum.

                  RESME TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ
Ödememi aksatmayan yöneticilerine çok teşekkür ederim.Böylece ciddi bir firma olduklarını kanıtladılar bana.

Yukardaki resimde ayrıntılı olarak hangi tanıtımdan ne kadar para kazandığımız açıkça görülebiliyor.Piyasada bunun gibi sayısız affiliate satış ortaklıkları programı mevcut.Ben en kalitelilerini sizinle paylaşmaya özen gösteriyorum.

Örneğin Gcm Forex Partner ile de doldurduğunuz her ücretsiz demo kayıt ile 5 tl'ye kadar para kazandıran sistemle ilgili bloğumda şuraya bir yazı yazdım okumak isterseniz.Alt üyelikler de elde edebiliyor ve sınırsız derinlikte paralar kazanabiliyorsunuz üstelik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.