1 Mayıs 2013 Çarşamba

MASTER KAZANÇ \AFFİLİATE MARKETİNG-VİDEOLU

 Acil para kazanmak herkesin ihtiyacı. Bu sayfaya girdiysen iki önemli olayı yaşıyorsun demektir.
1-Acil bir ek gelire ihtiyacınız var
2-İnternetten para kazanma işine merak duyuyorsunuz
Aynen bizim yıllar önce duyduğumuz ilgi gibi.Sizi anlıyorum,hem ilgi duyuyorsunuz hem kuşkuyla yaklaşıyorsunuz.İnternetten para kazanma işine veya para kazanıyorum diyenlere hem imreniyor hem de acaba mı diyorsunuz.Çevreden de bu konuda olmaz ,böyle şeyler saçma dedikçe iyice işkilleniyorsunuz.Ancak arkadaşım bu konuda gerçekten para kazanılıyor.Bunu defalarca yaşadık ,diğerleri de yaşıyorlar.Hele az sonra tanıtımını yapıp size önereceğim ürün olan Master Kazanç'ın yazarı Serdar Yüksel'in çektiği videoyu aşağıda izleyince zaten bu kuşkularınızın büyük bir bölümü havada bulut gibi dağılacaktır.Şimdi önce isterseniz alttaki videoyu biz izleyin.
Yani gerçekten insan önce inanamıyor,nasıl olur diyor bu kadar kazanç.Ancak isim ve meblağlara bakınca yelkenleri indiriyor suya.Serdar Yüksel bu Master Kazanç adlı ürünün sahibi olduğu gibi website kurmak ve seo ile ilgili iki ürünün daha sahibi.Tabii ki bu kazançların bir bölümü de onlardan.Şimdi gelelim Master Kazanç adlı ürüne.Arkadaşlar bu ürünü size tanıtabilmek için satın aldım ve inceledim.İlk izlenimim çok ciddi ,dolu bir içeriğe ve görsellere sahip olmasıydı.
Sırf yukarda gördüğünüz ve Jpeg formatında aldığım resim video eğitimlerini ve konu başlıklarını göstermektedir.Resme tıklatarak büyütebilirsiniz.A'dan Z'ye işine yarayacak tüm adımlar,özel teknikler ve tiyolar adım adım anlatılmış.Aslında 90 sayfalık Master Kazanç tekniği eğitimi dijital kitabı var.Yukarıdaki videolar anlatılanları tamamlayıcı ve görseller ile daha iyi anlaşılmasını sağlamak için.Master Kazanç Eğitimi için TIKLAYIN
Yukarıdaki resim Ürün seçimi eğitimi videosundan bir kesittir.Hangi ürünü hangi ölçütlere göre seçmeliyim videosu.Tüm video ve anlatımları Serdar Yüksel'in kendi sesinden.
Yukarıda resmini özellikle paylaşmak istediğim bir video resmi var.Özel taktik videosu.Bunlardan çok sayıda var eğitimlerin içinde.Serdar Yüksel edindiği tecrübeleri taktik videolarına dönüştürmüş ve kolay ,anlaşılır hiçbir yerde bulamayacağınız tiyoları paylaşmış bu videolarda.
Gerçekten en değerli eğitimlerinden biri Youtube Kazanç Sistemi.(TIKLA-İNCELE)Ben de şu an faydalanıyorum bu sistemden.Gerçekten o ana kadar hiç farketmemişim bu değerli aracı.Youtube'ı nasıl para aracına dönüştürebileceğinizi özel taktikleriyle beraber çok net anlatılıyor.
    Evet arkadaşım gelelim son söze Yazının başında da dediğim gibi hepimiz gibi senin de acil ek gelire ihtiyacın var ve internetten para kazanmaya ilgi duyuyorsun.O halde bir yerden başlaman gerekir.Evet bu ürünün belli bir meblağı var Sanırım kısa süre için 89 tl.Bu işlere gireceksen kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez.Bunu anlaman gerekiyor.Şuna eminim ki en geç 1 ay haydi 1,5 ay içerisinde üründe anlatılanları doğru algılayıp uygularsan kitabın parasını belki de daha fazlasını çıkartacaksın.Bundan kesinlikle şüphem yok.Çünkü ürünü inceledim.Şüphem yok çünkü ürünün ne yapmaya çalıştıüını biliyorum.Serdar Yüksel şunu söylüyor.Ben bu kadar paralar kazandım.Şimdi sen de kazanacaksın.
    Anlattıklarımı KOPYALA-UYGULA-KAZAN...  İşte bu tekniğe güveniyorum.
Karar yine de senin arkadaşım.Sana kolaylıklar dilerim.

2 yorum :

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.