12 Ocak 2013 Cumartesi

YAZI YAZARAK PARA KAZANMAYA İNANMIYORUM

     Yazı yazarak para kazanmaya inanmıyorum diyen birçok insan var aramızda.Oysa Yazitör starter isimli kitap bunun tam tersini gösterdiği dekontlarla ispatlıyor.Ürünün satış sayfasında çok da ilginç bir video var izlamenizi tavsiye ederim.Bu kitabı alan üç arkadaşın yorumlarını paylaşıyorum.Kararı siz verin lütfen:

Işıl Başvur(12.12.2012)

Ben Yazitör Ürün aldım ve tanıdıklarımada facebookdan ve maille tavsiye ediyorum.Daha sonra Ürün sahibi ile iletişimim sonrasında bu tavsiyelerimden de kaznacağımı öğrendim. Şunu söylemeliyim ki insanlar gerçekten birşey bilmiyorlar. Halbuki ne kadar kolay ve basit şeylerle para kazanılabiliyormuş. Evet böyle söylüyordum ama farkettim ki daha çok şey var yani Yazitör Starter gerçekten benim ufkumu açtı ve çalışmaya başladım.


Fatma(12.12.2012)

Yazitör Olarak Çalışmak gerçekten çok kazançlı.Ben başka bir iş yapmıyorum 3 tane çocuğum var ev hanımıyım. Yazitör Bilgilerini edindikten sonra eğitim setinde anlatılanları uygulamave kazanmaya başladım.İlk başlarda merak ve öğrenme heyecanından dolayı günde 3-4 saat internette vaktimi geçiriyordum ama şimdi günde ortalama yarım saat -1 saat yazı yazarak gelir elde ediyorum.


İzmirden Sevilay(Muhasebe)(04.01.2013)

Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir.Ve bunu icra ederkende herhangi bir başka masraf yok gider yok. En avantajlı kısmı aylık 1000 tl ye günde 10 saat muhasabeci olarak çalışıp yol parası kıyafet ve diğer masraflarla zaten aylık 300 tl si gidiyor. Şimdi ekstradan Yazitörlük yapıyorum.Sadece mesai saati içinde kendime vakit çıkarıyorum bu işi yapıyorum hemde daha çok çalışıyormuş gibi gözüküyorum. Şimdi çift maaş gibi oldum artık işimede daha bir mutlu geliyorum..

YAZAR NOTU
Ödemeyi kim yapacak

Ödemeler, GOOGLE, bildiğiniz bu internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak.
Hatırlarsınız öğretmenlerimiz ilköğretim ve ortaöğretim yıllarında kompozisyon yazdırıyordu, aslında bu çok önemli bir şey, siz cümlelerinizle hayata bir ürün sunuyorsunuz, bir sanat yapıyorsunuz. Örneğin bir yemek tarifi bile yazsanız hayat sizden birşeyler kazanıyor.
Evet işte GOOGLE da tüm dünyada ve ülkemizde hemen herkesin tercih ettiği, bulmak istediğimiz herşeyi üzerinde aradığımız google ,sizin bu ürününüzü yani cümlelerinizin hecelerinizin değerini veriyor.İnternette ürettiğiniz yazılar, görseller tüm içerik google ın bilgi dağarcığına giriyor ve İnsanlar da arama yaptıkları zaman bunlara ulaşabiliyorlar.
İşte Google da bu içeriklerin karşılıklarını nakit olarak banka hesabımıza yatırıyor.Nasıl? Yazitör Starter Eğitimi içinde bu konun detayı anlatılmaktadır.

3 yorum :

  1. Yaazitör adlı ürünü aldım çok da memnun kaldım.İlginen arkadaşlar alabilir.
    İzmirden Sedat

    YanıtlaSil
  2. Ben de geçen hafta almıştım.Çok sevdim.Bence herkes alabilir.Tereddüt etmeyin.
    Mersinden Fatoş
    Sewrbest Muhasebeci

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel bir ürün yazmayı zaten seviyordum şimdi bir de para kazanıyorum.
    Ankara /Salih Kolcu

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.