22 Ocak 2011 Cumartesi

KÖPEKBALIĞI TEKNİĞİ KİTABI VE ALTIN LİSTE

Borsada kazanmayla ilgili biliyorsunuz mutlak tavsiyemdir.Çok güveniyorum.Altın liste nedir,ALINTIDAN BAKALIM.(tıkla-incele)




Altın liste
Köpek Balığı Tekniği e-kitabımızı satın alan müşterilerimize 1 ay boyunca bedava tekniğe göre hazırlanmış Altın Liste 888 analiz çalışmamızı hediye ediyoruz.


Altın Liste 888 de ne var?
Kısa ve orta zamanda al veren senetler
Kısa ve orta zamanda birinci hedef, ikinci hedef, üçüncü hedef , dördüncü hedefe ulaşabileceği noktalarla birlikte hazırlanmış süper bir analiz. Kısaca biz hazır balık diyoruz.

ALTIN LİSTEDE GEÇEN HAFTA
Ersu 0,88 - 1,05 - %19



Pkent 82 - 92,00 - %12


Ykfin 4,96 - 5,42 - %9


Myzyo 0,88 - 0,96 - %9


Klmsn 3,45 - 3,69 - %7

Karlar ortada değil mi?
Borsa oynamıyorum ama oynasaydım kesinlikle alacağım kitaptı.BURADAN inceleyin.

1 yorum :

  1. ! Köpekbalığı Tekniğinin Testlerine Ücretsiz Katıl !
    Herşeyi bir kenera bırakın. Ben köpekbalığı tekniğini satın aldım uyguluyorum, gelen sinyallerin bazılarınıda kendi sitemde paylaşıyorum. köpek balığı tekniğini kendiniz test etmek istiyorsanız http://www.tekbilgi.net adresinden tekniği ücretsiz test edebilir, yalan mı dolan mı ne olduğuna kendiniz karar verirsiniz. sistemin başarısına kendiniz şahit olabilirsiniz.
    Saygılarımla
    Hakan Can
    MSN : hakancan@tekbilgi.net
    Facebook Grubum: http://www.facebook.com/groups/160106994059989/

    YanıtlaSil

Yorumlayın,değerlendirin...Yorumlarınız kıymetlidir.Siyasi içerikli,reklamlı ve küfürlü yorumlarınız anında silinir.